۱۳۹۳ شهریور ۱۴, جمعه

عضو جامعه روحانیت مبارز: "من هر روز ساپورت پوش ها را نفرین می کنم !"

.
روحانی اصولگرا و عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، گفته است که لباس پوشیدن خانم‌ها اکنون جنبه سیاسی پیدا کرده است و دهن کجی به نظام است.
  شیخ جعفر شجونی، روحانی اصولگرا و عضو جامعه روحانیت مبارز تهران که به نوشته دانشنامه «ویکی پدیا»، عکسش با در دست داشتن یک لباس خواب زنانه بدن نما، در جریان غارت و فروش اموال کاخ مروارید متعلق به شمس پهلوی در مهر شهر کرج، در رسانه خارجی منتشر شده بود، در گفتگو با سلام نو، برخی مباحث را بهانه‌گیری دانسته و گفته: " این که هوا گرم شده، بهانه است. مانند آنهایی که پای منبر علی بودند و علی می‌فرمود بیایید علیه معاویه بجنگیم، می‌گفتند هوا گرم است یا زراعت داریم و کشاورزی را نمی‌توانیم ترک کنیم."
به نقل از شهرزاد وی در ادامه گفته است که امیر المومنین این افراد را نفرین کرد. انشالا نفرین خدا نصیب این جور خانم‌های بدحجاب شود. مادران این‌ها با جوراب، با حجاب و با چادر بودند. آن زمان هم تابستان و زمستان بود. وی نتیجه گرفت که این گرما و سرما، سیاسی بوده و بهانه است و دهن کجی در مقابل قیام امام و خون شهدا است. "من شب و روز نفرین می‌کنم."
شجونی که به گفتن سخنان مضحکه وار شهرت دارد، در پایان افزوده است: ساپورت پوشان آلوده به شهوت هستند. کسی زن نمی‌گیرد. اکنون ازدواج خیلی کم است. برید از دفا‌تر ازدواج سئوال کنید. ازدواج یکی است و طلاق 4 تا. بعد این دختران خود را این گونه نشان می‌دهند که شاید شوهر کنند، ولی هیچ بی‌غیرتی حاضر نمی‌شود با این چهره‌های زننده ازدواج کند.
از سوی دیگر، محسن حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، گفته است که بهترین راه به منظور ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه ایجاد پارک بانوان است و همچنین بهترین هدیه به بانوان تفکیک جنسیتی است.