۱۳۹۳ شهریور ۱۱, سه‌شنبه

مدیر حوزه‌های علمیه آموزش رقص در مهد کودک ها را فاجعه دانست

.
مدیر حوزه‌های علمیه با ابراز تاسف، تدریس رقص و موسیقی به کودکان در مهدکودک ها را فاجعه خواند.

  مدیر حوزه‌های علمیه با ابراز تاسف از این که امروز در برخی مهدکودک ها به جای انتقال فرهنگ اهل بیت  با رقص و موسیقی کودکان را تغذیه می کنند، گفت: این مسئله فاجعه است.
به نقل از ایسنا،  سیدهاشم حسینی بوشهری صبح امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت سخن میگفت، تصریح کرد:" این مسئله فاجعه است، چرا که قلب کودکان پاک است و وقتی با الگوهای اشتباه تربیت می شوند، در آینده دچار مشکلاتی خواهند شد."
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود:" باید مهد کودک‌ها بر اساس مکتب اهل بیت فعالیت کنند و الگوهای منطبق با ائمه را برای کوکان ترسیم کنند."
مقامات وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم ايران در چند سال اخير به‌شکل بی‌سابقه‌ای به اسلامی کردن مراکز آموزشی ايران روی آورده‌اند.
پس از رويدادهای دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در ايران، مسئولان جمهوری اسلامی، از جمله سید علی خامنه‌ای، رهبر حکومت، مراکز آموزشی را جزو مکان‌هايی دانستند که در آن "تفکرات غربی" و "مخالف با اسلام" رشد می‌کنند.
به همين خاطر تلاش آنان در جهت ايجاد تغييرات بنيادی در دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی است تا از اين طريق به مقابله با "توطئه‌های دشمنان انقلاب" بپردازند.