۱۳۹۳ بهمن ۲۹, چهارشنبه

اعدام یک جوان عراقی توسط داعش با اتهامی دروغین مشابه اتهام سهیل عربی در ایران

2225555
گروه اسلامی/تروریستی  داعش یک جوان عراقی را به اتهام توهین به مقدسات اسلامی در ملاء عام  به قتل رسانده است.
گروه اسلامی/تروریستی داعش که دقیقا تمام احکام اسلامی را مو به مو اجرا میکند  تا کنون هزاران انسان بیگناه  را در سوریه و عراق به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل رسانده است  دریکی  جدیدترین جنایت خود یک جوان عراقی را به اتهام توهین به محمد  پیامبر مسلمانان طبق قوانین شریعت به قتل رساند.
این گروه اسلامی/تروریستی  درمیادین یکی از شهرهای شمالی عراق   حکم اعدام جوانی که مدعی شده‌اند به محمد  اهانت کرده است را اجرا کردند و او را با شلیک مستقیم گلوله بر سر به قتل رساندند.
این گروه اسلامی/تروریستی دست  پرورده قوانین ضد انسانی اسلام  که قساوت و بی‌رحمی  آن را در زنده زنده سوزاندن «معاذ الکساسبه» خلبان جوان اردنی نشان داده و جهانیان شوکه کرد.
در رسانه های داخلی ایران وابسته به نهاد هایی همچون سپاه و یا بسیج  از داعش به عنوان دشمن اسلام یاد میکنند و عنوان میکنند این گروه اسلامی نیست ولی دقیقا این اعمال ضد بشری که داعش به انجام میرسند جمهوری اسلامی هم چه در گذشته و چه در حال انجام میدهد سخن را کوتاه میکنیم هر دو تفکر ناشی از فرهنگ ضد انسانی اسلام هست اگر امروز داعش جوانی را به دلیل توهین به محمد اعدام میکند جمهوری اسلامی هم جوانی به نام سهیل عربی را در زندان  زیر حکم اعدام نگه داشته است.