آسیبشناس اجتماعی میگوید «براساس آمارهای رسمی موجود، هفت درصد مردان ایرانی از لوازم آرایشی استفاده میکنند.»
به گزارش روزنامه شرق روز شنبه ۲۹شهریور به نقل از مصطفی فروتن، آسیبشناس اجتماعی نوشت که «عدم مشارکت مؤثر پدر در تربیت فرزندان ارتباط مستقیم با گرایش پسران به مدها و آرایشهای زنانه دارد.»
به نقل از زمانه، به گفته فروتن «۱۲درصد از لوازم آرایشی موجود در کشور از سوی مردها مصرف میشود.»
این آسیبشناس افزود: «در گذشته در برخی مناطق خاص در شهر تهران آرایشگاههایی وجود داشت که خدمات آرایشی مانند برداشتن ابرو را به مردان ارایه میداد اما اکنون این مسئله در آرایشگاههای مردانه فراگیر شده است.»