۱۳۹۳ آذر ۲۷, پنجشنبه

بازهم ترور شخصیتی توسط صدا و سیما جمهوری اسلامی

بازهم صدا و سیما جمهوری اسلامی اقدام به ترور شخصیتی کرده که ماجرا را عینا ازصفحه فیسبوک  My Stealthy Freedom آزادی یواشکی زنان در ایران نقل میکنیم :


کسانی که درغگویی و توهین و تحقیر برای شان «هدف» و «برنامه» است
چند کلمه با زنان ایرانی این صفحه

این فیلم و این متن را فقط و فقط برای تک تک شمایی که عکس های تان را در این صفحه به اشتراک گذاشتید و فحش شنیدید به اشتراک می گذارم. خطابم به تک تک شما زنانی است که بعد از انتشار عکس و خواندن کامنت های دل آزار و تلخ در اینباکس نوشتید که از فحش ها رنجیده اید و خواستار حذف کامنت های توهین آمیز یا حذف عکس تان شدید، برخی از شما نوشتید از این مردم متفرید، برخی از شما نوشتید همین حکومت از سرمان هم زیاد است وقتی مردم به خاطر ساده ترین حق مان انقدر راحت به مت فحاشی می کنند. شاید باور نکنید ولی ناکنون بیش از چهل نفر فقط و فقط به خاطر فحش ها و توهین ها و تهمت هایی که شنیدند از اشتراک عکس و نظرش پیشمان شد و در اینباکس نوشت عکسم را پاک کن چون من طاقت این فحاشی های کثیف را ندارم.
قبل از هر چیز می دانید که فحاشان را اگر پاک کنیم باز هم قارچ گونه با آی دی های جدید می آیند با فحش های تازه تر. چون هدف و برنامه و سنت شان همین است.

هر بار به شما در اینباکس توضیح داده شد که هدف فحاشان ناامید کردن زنان است، هدف کسانی که فحش می دهند اتفاقا همین است که ما پشیمان شویم و دیگر از حق انتخاب پوشش مان حرف نزنیم، هدف آنها همین است که تک تک زنان عقب نشینی کنند، خیلی از شما بعد از توضیحات ارائه شده صبورانه نوشتید درست است نباید نا امید شد و به خاطر فحاشی نباید عقب نشینی کنیم. این ویدیو به این شکلِ مستقیم تا کنون در این صفحه به اشتراک گذاشته نشد مطالبی که در مورد این ویدیو نوشته شد چرا اما خود ویدیو آنقدر کثیف و سخیف است که به اشتراک گذاشته نشد. ویدیو ابتدا یک دروغ بزرگ است و سپس یک خشونت عریان علیه یک زن. این گزارش خبری که در مهمترین بخش خبری صدا و سیما علیه ادمین همین صفحه پخش شده آشکار می گوید اگر به زنی تجاوز هم بشود صدا وسیمای کشور خیلی خوشحال و سرخوش آن خبر را پخش می کند و زن را هم در جایگاه مقصر می نشاند، کودک آن زن را هم به عنوان شاهد این صحنه ی تجاوز دروغین در گزارش خبری اش دخیل می کند تا خشونت عریان تر شود. یعنی دروغ هایش را یکی پشت سر هم می گوید و با افتخار هم از تجاوز حرف می زند چون از دیدگاه صدا و سیما زنی که در مورد حجاب اجباری حرف می رند حق اش است که به او تجاوز شود.

می خواستم به تک تک شما زنانی که فحش شنیده اید و در اینباکس نوشتید که از فحش رنجیدید بگویم، هر بار که به این گزارش صدا و سیما گوش می کنم با تمام وجودم عصبانی می شوم از این خشونت کلامی و وقاحت در دروغگویی شان. ولی هیچ گاه امیدم را از دست ندادم. تحمل فحش و تهمت آسان نیست برای همین است که خیلی ها با همان سیاست صدا و سیما فحاشی را انتخاب می کنند تا زنان هم عقب نشینی کنند و دیگر از حق انتخاب پوشش حرف نزنند. آنها خوب فهمیده اند که همین عکسنوشته ها دارد روی بخش زیادی از جامعه تاثیر می گذارد که به حق انتخاب نیم دیگری از جامعه باید احترام بگذارند. آنها خوب می دانند که صدای بلند این زنان به گوش دنیا رسیده و دیگر نمی توانند به دروغ بگویند همه زنان ایرانی با میل و اراده خودشان حجاب را انتخاب کرده اند. آنها خوب می دانند حرف زدن در برابر یک درد مشترک به زنان قدرت بیشتری می دهد که همیدگر را پیدا کنند برای همین فحاشی را انتخاب می کنند چون گمان می کنند روحیه زن حساس و آسیب پذیر است و با تهمت و توهین و تحقیر و مسخره کردن می شود آنها را وادار به عقب نشیتی کرد. صدا و سیما افراد زیادی را در جامعه شبیه به خودش کرده، فحاش و پرخاشگر، در برابرشان باید قوی بود. لذتی که در قوی بودن هست در نا امید شدن و عقب نشینی کردن نیست. فراموش نکنیم آنانی که از زنان و حق انتخاب شان حمایت می کنند تعدادشان خیلی خیلی بیشتر از فحاشان و توهین کنندگان است، پس حسرت پیروزی را باید بر دل فحاشان باقی گذاشت. تا روزی که آزادی در ایران دیگر یواشکی نباشد بلکه حق قانونی مان باشد از بیان خواسته های مان عقب نشینی نکنیم.