۱۳۹۳ فروردین ۲۸, پنجشنبه

ربودن دختران مسیحی و هندو در پاکستان،ازدواج و پذیرش اسلام اجباری !

imagesبا توجه به گزارش های جنبش همبستگی و صلح در کشور پاکستان بطور میانگین سالیانه  ۱۰۰۰ دختر مسیحی و هندو  به اجبار موظف به پذیرش اسلام میشوند.
به گزارش»خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» جنبش همبستگی و صلح در کشور پاکستان اعلام کرد دختران مسیحی  جوان بین سنین ۱۲ تا ۲۵ سال در کشور پاکستان ربوده میشوند و مجبور به پذیرش اجباری اسلام میشوند و به عقد شخص رباینده یا شخص دیگری در میایند، که در این میان میانگین ۱۰۰ تا ۷۰۰ نفر از این قربانیان مسیحی هستند و ۳۰۰ نفر از هندوها، که متاسفانه از طریق قانونی هیچگونه کمک و اقدامی در رفع این معضل انجام نمیشود.
در این گونه مسائل معمولا وقتی خانواده دختر ربوده شده برای انجام مراحل شکایت به اداره پلیس مراجعه میکند،شخص رباینده خانواده دختر را متهم به آزار و اذیت های خودسرانه به  دلیل پذیرش اسلام میکنند،همچنین ربایندگان دختر را مجبور میکنند که بیان کند با میل شخصی اسلام را پذیرفته است و هیچگونه اجبار و آدم ربایی در کار نبوده  و خانواده قربانی  را متهم به تلاش برای بازگرداندن اجباری وی  به مسیحیت میکنند که متاسفانه با این  روش در پروسه شکایت خانواده دختر عدالت برقرار نمیشود،در اغلب این موارد قربانی تا زمان انجام مراحل قضایی پرونده بصورت گروگان در بازداشت رباینده قرار دارد تا اینکه اعلام کند که در پذیرش اسلام و ازدواج هیچ اجباری وجود نداشته و با میل خود راضی به انجام آن بوده است.
البته تا آن مدتی که دختر قربانی تحت بازداشت آدم ربا هست امکان تجاوز و خشونت به وی وجود دارد و  خانواده قربانی تحت آزار و اذیت و مزاحمت های شدید قرار دارند،تا کنون دهها گزارش  در خصوص این خشونت ها وجود دارد.
بطور مثال دختر مسیحی بنام  تانیا که در پاکستان  مدت زیادی تحت این آزار و اذیت بود،ولی او با شجاعت از مسلمان شدن اجباری خود داری کرد،وی را به عنوان برده بفروش رساندند تا اینکه او  را بصورت نیمه جان بر روی تنه یک درخت پیدا کردند که آثار شکنجه بر بدن وی آشکار بود آثار سوختگی با سیگار به وضوح در تمام قسمت های بدن وی  مشاهده میشد.
در میان مسیحیان پاکستان نگرانیهای زیادی در مورد آدم ربایی و ازدواج اجباری با پذیرش اسلام و همچنین سو استفاده از قوانین توهین به مقدسات اسلامی که منجر به صدور حکم اعدام برای مسیحیان میشود بوجود آورده است.
متاسفانه سیستم قضایی برخی از کشورهای اسلامی مانند پاکستان و مصر  تحت سلطه اسلام گرایان افراطی قرار دارند که از طریق ربودن دختران مسیحی و مجبور کردن آنها به پذیرش اسلام و ازدواج دست به اینگونه جنایات میزنند.
در اینجا هم خبری مشابه در مورد ربوده شدن دختران مسیحی مصری را گزارش داده بودیم

Christian Girl Saved By Rescue Christians: Muslims "rapidly raped me and forced me to embrace Islam"