۱۳۹۳ آبان ۱۳, سه‌شنبه

نحوه توزیع زنان اقلیت ایزدی در میان اسلامگرایان داعش + ویدیو

.
یکی از اعضای داعش با استناد به آیه ای از قرآن می گوید: "امروز روز برده فروشی است و شما می توانید سهم خود را از برده ها بفروشید و یا به دیگران هدیه بدهید.
به گزارش « محبت نیوز» در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی یک ویدئو از محفل فروش زنان اسیر گروه دولت اسلامی (داعش) منتشر شده که خشم مردم بخصوص عراقی‌ها را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است.
ویدیویی به تازگی از یکی از محافل سرکردگان اسلامگرایان داعش در موصل منتشر شده که در آن شماری از تروریست‌ها با عباراتی وقیحانه، به تعبیر خودشان «بازار فروش کنیز» به راه انداخته‌اند و دخترانی را که به اسارت در آمده‌اند، با هم معامله می‌کنند. در برخی پایگاه‌های خبری این فیلم با تیتر «نحوه توزیع زنان ایزدی میان داعشی‌ها» منتشر شده است.
در بخشی از این فیلم، یکی از اعضای داعش با استناد به آیه ای از قرآن می گوید: "امروز روز برده فروشی است و شما می توانید سهم خود را از برده ها بفروشید و یا به دیگران هدیه بدهید. اما قمیت برده های چشم آبی با بقیه فرق می کند." شخص دیگری آرزو میکند که خداوند باز هم به آنها فرصت برپایی بازار برده فروش را بدهد.
پیشتر گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش)، در آخرین شماره نشریه اینترنتی خود، "دبیق"، به شرح مبنای اعتقادی وشرعی فروش زنان و کودکان کُرد ایزدی، به عنوان غنیمت جنگی و برده پرداخته بود. در این مقاله، با عنوان "احیای برده داری پیش از وقت موعود"، داعش مردم غیر هم اندیش باخود، و به طور مشخص کُرد های ایزدی را "کافر، مرتد و شیطان پرست" خواند و با استناد به برخی احادیث اسلامی، به اسارت گرفتن زنان و فرزندان آنان و فروش آنها را به عنوان غنیمت جنگی و برده تشریح کرد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در این فیلم کوتاه که اوج وقاحت تروریست‌های اسلامگرا در موصل را به تصویر می کشد، چند تن از اعراب تبعه کشورهای حاشیه خلیج فارس، در محلی که پرچم‌های داعش بر در و دیوار آن نصب شده، تصاویر دختران و زنان اسیر را در تلفن‌های همراه خود به هم نشان می‌دهند و بر سر بهای خرید و فروش آنها با هم چانه می زنند.
یکی از آنها که به نظر می رسد فرمانده باشد، در ابتدا می گوید: امروز بازار برده فروشی داریم. امروز روز توزیع است (!) وسپس ادامه می دهد: هرکس اسیرش را می فروشد، من خریدارم.. و در پاسخ به پرسش یکی از حاضران درباره قیمت آنها می گوید: بستگی به سن و سال و ... آنها دارد.


سخنگوی هلال احمر عراق چندی پیش از فروش دختران و زنان اقلیت ایزدی به اسارت گرفته شده، در بازارهای نینوا خبر داده بود.