۱۳۹۳ مهر ۱۹, شنبه

ادامه بازداشت چهار تن از اعضای عرفان حلقه

 به دنبال دستگیری‌های گسترده پیروان عرفان حلقه، خانم‌ها معصومه ضیاء- نرگس فرهادی- ملیحه بیگانیان و آقای ایرج عمیدی هم چنان در بازداشت به سر می‌برند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پس از تجمع پیروان عرفان حلقه در مقابل دادگاه انقلاب که در اعتراض به بازداشت آقای محمد علی طاهری صورت گرفت، تعداد حدودا ۷۰ نفر بازداشت شدند که تمام این افراد به جز معصومه ضیاء- نرگس فرهادی- ملیحه بیگانگان و آقای ایرج عمیدی با تعهدهای فردی و چند نفره ُآزاد شدند.
یک منبع مطلع به گزارشگر هرانا گفت: از کسانی که آزاد شده‌اند تعهد کتبی گرفته‌اند که به هیچ وجه فرادرمانی را تدریس نکنند و در هیچ کلاس، جلسه و تجمعی شرکت نکنند و تعهد گرفتند که در فیس بوک، وایبر و شبکه‌های اجتماعی با نوشتن متن‌هایی به همه هشدار ندهند؛ و همچنین با شرکت در تجمعات و حرکتهای اعتراضی، پرونده محمد علی طاهری را سیاسی می‌کنید و وضعیت ایشان را از اینکه هست بد‌تر می‌کنید و تعهد گرفتند که شدیدا با هرگونه حرکتی برای آزادی ایشان مخالفت کنیم.
وی در ادامه افزود: از وضعیت و محل نگه داری خانم‌ها معصومه ضیاء- نرگس فرهادی- ملیحه بیگانگان و آقای ایرج عمیدی اطلاع دقیقی در دست نیست.