۱۳۹۲ آبان ۱۰, جمعه

یه اشتباه کوچلووووووووو!!!!!!!!!!!!

داشتند اشتباهی مرا بجای يک نفر ديگر اعدام ميکردند!!!
محمدرضا حدادی دوشنبه برای پنجمين بار پای چوبه دار رفت!!!

زندان عادل آباد شيراز نيمه شب دوشنبه ۸ مهر ماه ۱٣۹۲ شاهد يک واقعه غير قابل تصور بود. محمد رضا حدادی را کشان کشان به زيرزمين زندان ميبرند تا اعدامش کنند ، در حاليکه ظاهرا در ليست اعدامها يک نفر ديگر بود و اشتباهی محمدرضا را ميخواستند اعدام کنند.

محمد رضا در تماسی با بيرون از زندان گفت: آنقدر ترسيده بودم که کم مانده بود بيهوش شوم . محمد رضا از ۱۵ سالگی به اتهام قتل در زندان است و البته اين چهارمين بار بود که ميگفتند او را اعدام خواهند کرد . اما اين بار موضوع بسيار جدی بود و تا پای چوبه دار او را ميبرند.

محمد رضا در آن نيمه شب تاريک و در حاليکه قلبش بشدت ميزد ، شروع به داد و بيداد ميکند و ميگويد " قرار نبود مرا اعدام کنيد" و فرياد ميزند که شما گفته بوديد به اين زودی اعدام نميشوم و پرونده بررسی مجدد ميشود و...
جلاد و يکی ديگر از مسئولين زندان ميپرسند اسمت چيست و او ميگويد محمدرضا حدادی و جلاد ميگويد کسی که بايد اعدام شود رضا حدادی است و ميپرسد اسم پدرت چيست و وقتی محمد رضا اسم پدرش را ميگويد آنها ميگويند ولی اسم پدر کسی که بايد امشب اعدام شود اين نيست و بعد از پچ و پچی که دو نفر باهم ميکنند ميگويند آره يک نفر ديگر است که بايد امشب اعدام شود. و محمدرضا را پس ميفرستند و نفر ديگری را می آورند برای اعدام.

اين متاسفانه بخشی از يک فيلم مربوط به دوران قرون وسطی نيست و اين داستان پردازی نيست اين در روز دوشنبه در زندان عادل آباد شيراز و در دوره روحانی اتفاق افتاده است. اين واقعه يکبار ديگر نشان ميدهد که جان افراد در اين نظام چقدر بي ارزش است و زندانيان با چه سيستم ضد انسانی دست و پنجه نرم ميکنند.

کميته بين المللی عليه اعدام يکبار ديگر از همگان ميخواهد به اين ماشين جنايت و آدمکشی اعتراض کنند.

کميته بين المللی عليه اعدام
۴ اکتبر ۲۰۱٣
فاطمه فیلی