۱۳۹۲ مرداد ۲۵, جمعه

رویاها و خوابهای صادقه برای گرایش مسلمانان به مسیح

.
بسیاری از مبشران مسیحی کشورهای مسلمان در برنامه های تلویزیونی شهادت های متعدد و بسیار زیادی از رویاها میدهند. و نیز اعلام میدارند که در طول تاریخ 1400 ساله اسلام این تنها زمانی است که به این میزان مسلمانان به مسیحیت می گروند.
« محبت نیوز» -  چندین سال پیش حاجی "علی " برای مراسم حج به مکه رفته بود. علی میگوید ، همان موقع که به مکه عزیمت کردم نیتم این بود که بیعت واقعی خودم را به نحو احسن با خانه کعبه تجدید و تحکیم کنم. در حالیکه آن سفر خیلی بیشتر از یک مسافرت معنوی برای او رقم خورد که هرگز حدسش را هم نمیتوانست بزند.
علی ادامه میدهد که "در یکی از شب ها عیسی مسیح  به خوابم آمد. در ابتدا مسیح با انگشتش پیشانی مرا لمس کرده فرمود که تو متعلق به من هستی. سپس او با دستش روی قلبم را لمس نموده گفت تو نجات یافتی ،بیا و مرا پیروی کن."
سازمان "ای3 مینیستریز" میگوید؛ " داستان علی پس از اینکه در مکه گفته شد به صورت نمایشی دراماتیک به نام "بیش از یک رویا" بر روی دی وی دی در دسترس همگان قرار گرفت."
علی در ادامه می افزاید: تصمیم گرفتم که حج را نیمه کاره رها کرده و دنبال این صدا راه بیافتم.
تاکنون فیلمهای دیگری در مورد رویای علی و نیز سایر مسلمانانی که بشارت و ایمان به مسیح را از طریق یک رویا دریافت کرده اند نیز تهیه و ساخته شده اند.
"تام دویل" به گزارشگران سازمان "ای3 مینیستریز" گفته است : "ما در سراسر جهان شاهدیم و میشنویم که مسلمانانی که هیچوقت در باره نجات مسیح چیزی نشنیده و نمی دانسته اند ، در رویاهایشان مسیح را دیده و با وی آشنا شده اند."
دوویل و همسرش "یووانا" مژده انجیل را به کشورهای مسلمان میبرند. همچنین او یک نویسنده است که می توان از کتاب "رویاها و اهداف: آیا مسیح به دنبال بیداری مسلمین جهان است؟ " به عنوان یکی از آثار او نام برد. او می گوید: من فکر میکنم خداوند ما خیلی عادل است و با حقانیت خویش در پی نجات مردمانی است که نمیدانند که او را کجا پیدا کنند.
وی ادامه میدهد: شاید آنها انجیل یا کتاب مقدس نداشته باشند و یا در محل زندگیشان بشارت دهنده مسیح وجود ندارند، لیکن اینجاست که خود خداوند به ایشان کمک کرده و بشارت مسیح را به ایشان داده است.
اهم رویاها در گستره جهان اسلام از اندونزی تا مراکش شنیده شده است.
یک خانم که بخاطر مسایل امنیتی حاضر نیست هویتش فاش شود به خبرگزاری (CBN) گفت :" اگر شما به کلیسا بروید و سوال کنید بیش از80 درصد افراد شهادت میدهند که عیسی مسیح را در رویا دیده اند." یکی از دوستان مسیحی این زن او را به چالش کشیده بوده که اگر میتوانی بخواه تا خود خداوند با تو شخصن صحبت کند. او میگوید لذا من تصمیم گرفتم تا از خداوند بخواهم و شب بعد او به خوابم آمد.
"حازم فرج" که میزبان شبکه ماهواره ای "بازتابها" است،که برای کشورهای مسلمان پخش میشود، گفت که او غالبن خبرهای متعددی از رویاها و خوابها میگیرد.
فرج میافزاید که یک خانم برایم نامه فرستاده بود و میگفت داشتم برنامه شما را در تلویزیون تماشا میکردم که یکباره در حال گوش کردن به کلام آرامش بخش شما خواب مرا ربود. وقتی کاملن در خواب بودم عیسی مسیح خداوند به خوابم آمد. او را در نگاه اول شناختم و او همان فرزند مصلوب پدر آسمانیمان بود.
"دوویل" میگوید که برای مسلمانان نجات با رویا و خواب یک آغاز است و نه پایان راه دیدن. این منطقی نیست که فردی مسلمان بخوابد و مسیحی بیدار شود، اما این وقایع اتفاق میافتند و موانع ذاتی اسلام نیز نمیتواند جلویش را بگیرد.
"دوویل" ادامه میدهد که درپی انقلاب "بهارعربی" در خاورمیانه یک زلزله روحانی و اعتقادی هم در راه است.
"یووانا" ،همسر دوویل، میگوید چنانچه همه چیز در اسلام تحت تاثیر انقلاب و روشنگری سیاسی و روحانی قرار گیرد آنگاه فضای مناسب برای تاثیر قدرتمند روح القدس آشکار میگردد.
دوویل به سخنان همسرش میافزاید که این همان زمان مناسبی است که قلبهای مردم باز شده و در حال سرنگونی حکومت های ظالم هستند. و نیز دراین زمان که در پایه های اعتقادی مردم شکافها و ترکهای بزرگی ایجاد گشته بهترین زمان حضور خداوند برای بهبودی مردم است.
بسیاری از مبشران مسیحی کشورهای مسلمان در برنامه های تلویزیونی شهادت های متعدد و بسیار زیادی از رویاها میدهند. و نیز اعلام میدارند که در طول تاریخ 1400 ساله اسلام این تنها زمانی است که به این میزان مسلمانان به مسیحیت می گروند.
"دوویل" از معتقدان به مسیح خداوند در غرب میخواهد که به این انقلاب روحانی بپیوندند. حتی اگر نمیخواهند به خاورمیانه بیایند حداقل میتوانند دعایمان کنند.
او میافزاید که هیچ دولت و یا هیچ رهبری نمیتواند این انقلاب را در سراسر جهان متوقف کند. بنابراین ما برای نزول سریعتر و بیشتر روح القدس در سراسر جهان محتاج به دعا هستیم.